Saturday, July 4, 2009

Hubungan cinta luar biasa..

Cinta ni ada banyak jenisnya....yang paling utama adalah cinta kita kepada Allah s.w.t dan rasulullah s.a.w...dan xsemestinya cinta pada aweks dan pakwe aje..dengan mak ayah pun boleh cinta jugak!!
Tetapi kalau ada yang bercinta seperti yang kat bawah ni....tu memang dah luar biasa dah tu..hehehe

 Bercinta dengan ikan duyung
Ermmm...punya la banyak pompuan2 yang berbentuk manuasia kat mukabumi ini, yang berbentuk ikan duyung jugak yg korang nak! Hahaha..memang luar biasa sebab cuba kita pk kemana kesudahan percintaan macam tu..?????

 Bercinta dengan bayang-bayang
Yang ni pun luar biasa jugak!! Member-member suma bercinta dengan org tapi ada pulak yang bercinta dengan bayang-bayang awek yang dia minat. Yang real xcinta tapi bayang-bayang pulak yang di cintainya. Xbetul ke aper..hehehehe

 Bercinta dengan kambing
Bukan setakat kambing jer, dengan binatang lain seperti kucing, harimau, zirafah, hamster dan lain2 lagi..
Hahahaha...yang ni lagi la xlogik, bukan saje xlogik malah amatlah di larang..


 Bercinta dengan patung
Ermmm yang ni bukan saje xlogik..klu diteruskan jugak nanti ada yang di gelar psiko oleh suma org pulak.best sangat ker bercinta dengan patung tu?

 Bercinta dengan pontianak
Ni memang kejer giler...bukan setakat cinta luar biasa dah ni!!!!sebenarnya diri dah berada dia alam yang berlainan...xlogik langsung!!!macam sengaja menempah bala pun ada jugak..karang xpasal2 kena cekik..heheheh seramnya..

'Cinta pada manusia atau apa sahaja akan sering buat kita kecewa. Cinta pada Tuhan, akan membuatkan kita bertambah bahagia..Kenapa kita kejarkan cinta manusia yang tidak menjanjikan apa-apa, sedangkan Allah yang pasti mencintai kita takkan pernah menolak cinta kita?'

'Cinta pada Allah tu juga macam kita cinta pada manusia.
Jika kita tidak mengenal Allah,dan berusaha untuk membuat sesuatu yang membuatkan dia senang pada kita, tentulah kita takkan dapat cintakan Allah.

2 comments:

  1. aslkm cinta allah cinta paling teratas

    ReplyDelete
  2. wsalam..alhamdulillah..cinta Allah itulah yang manusia ini harus cari..

    ReplyDelete

Nawaitu..

"gantungkan azam dan semangatmu setinggi bintang di langit
dan rendahkan hatimu serendah mutiara di lautan"zie_awana.